Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2007 14:20 - Животът ми е като смешен виц, на който съм забравил края.
Автор: xamctepa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1475 Коментари: 1 Гласове:
0



Добро утро!

Или по-скоро добър ден :)
Много ми е криво в периода от събуждането, докато пия първото си кафе... Не искам да виждам и чувам никого (с много много много малки единични изключения).

Не знам защо, из главата ми се въртят части от ето това:


СОЛЕНИЯТ ВРЪХ НА ПОЕТА                            


Отвън ме дебнат няколко таксита.
Две кучета подскачат на калъп.
Патрулка със скучаещи ченгета
пресича криволичещия път.

И тази нощ ще изтрезнявам бавно,
на чаша водка в тъпата си стая.
Животът ми е като смешен виц,
на който съм забравил края.


Павка, адаш, голям си!

За още отчаяни любови (като моята), посетете www.paveltsvetkov.com или paveltsvetkov.blog.bg


Тагове:   виц,


Гласувай:
0



1. анонимен - ПРИ ЦВЕТАРКАТА
13.06.2007 01:23
При цветарката влиза човек
и мълком избира цветя.
Цветарката взема цветята, обвива ги в книга.
Човекът бръква в джоба си,
търси пари,
пари за цветята.
В същото време
той слага ръка
на сърцето си,
и пада внезапно.
Пада,
парите се пръскат
и заедно с тях,
с човека, паднал на пода,
падат цветята.
Цветарката мълком стои
пред парите, които навред се търкалят,
пред тези цветя, които увяхват,
пред този човек, умиращ на пода.
Наистина всичко това е толкова тъжно.
Цветарката трябва нещо да стори,
но никак не знае какво да направи,
отгде да започне.

Толкова много неща има за вършене
с този човек, който умира,

с тези цветя, които увяхват,
и с тези пари,
с тези пари, които навред се търкалят,
неспирно навред се търкалят.

Автор: Жак Превер
Превод: Веселин Ханчев
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xamctepa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 222639
Постинги: 51
Коментари: 201
Гласове: 365
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930