Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2007 03:25 - A Home at the End of the World
Автор: xamctepa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1880 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 17.07.2007 03:29


Няколко часа след полунощ, Рем вече спи, изморен от лудуриите в мокрия пясък. Стопаните му спят. Всички спят.

Господата до мен - също, поне ако съдя по хъркането.

Аз - не.

image

Звездите се виждат ясно, изпъстрили небосвода и проболи тъмнината му.

Някъде назад в храстите пеят щурци.

Една след друга, вълните обгръщат черноморския бряг и шумулят спокойно, оттегляйки се бавно назад, само за да се върнат след 2 секунди. Студената вода иде от дясно и нейният тътен преминава към лявата част на палатката, точно както би звучал през пет канални съраунд колони в моята стая.

image

Стаята ми обаче е далеч, далеч от мислите ми в момента.

...

Още повече часове след полунощ, през тюлените прозорчета на къщурката ни се вижда розовото небе. Слънцето се надига от дългия си сън, само за да ми се подиграе, че аз не можах да мигна.

image

Чуват се чайки. Те са будни и гладни.

Малко след тях започват да пеят и птички. Съмва се.

image

Пред очите ми става горещо. Много.

Вече всичко се вижда.

Оранжевият найлон пропуска лъчите точно над погледа ми, за да допълни магията на новия ден.

...

Сутрин. Излизам.

Докосвам морето за здрасти, след което го гъделичкам с няколко студени камъчета.

image

Обръщам се, другите се събуждат.

Дано някой ден отново се събудя по този красив начин, без да съм спал.

image


Тагове:   home,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - pleasurable! incredible! unforgettable!
11.09.2007 15:33
Nqma po-qko ne6to ot tova da spi6 na plaja, pod zvezdite, da 4uva6 moreto, gledkata, izgreva, mn alkohol, x-tri, muzikaa,priqtni hora, razkrepostenost na misalta i dvijeniqta.... an earthly paradise!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xamctepa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 222018
Постинги: 51
Коментари: 201
Гласове: 365
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031