Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2009 00:22 - Дзифт a.k.a Alt + F4
Автор: xamctepa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2201 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гледах най-накрая и аз Дзифт. Не в Арена, а свален от Арена. Така и не успях да отида на кино, по времето на прожекциите...

Гледах го само заради музиката, защото тя е писана от едно име, което сигурен съм, ще чувате много в близкото бъдеще - Калин Николов.

Пичът, който с гордост мога да заявя, че ми е и приятел, е мега талантлив и музиката в Дзифт е наистина брутална. Бру-тал-на! Брутална като за филм в световен мащаб, не само за нашенски. Това са два различни стандарта.

Филмът от друга страна... ами какво да ви кажа. Не искам да изказвам мнение с каквато и да е тежест, но Дзифт (въпреки ниските ми очаквания) ме остави разочарован...

Голямата въпросителна за мен беше, може ли Явор Гърдев да излезе от рамките на театъра и да направи нещо като пълнометражен филм. Ами може, Дзифт е заснет добре. Факт.

Интересен ли е? НЕ. Не може в 21. век, в забързаното си ежедневие, да жертваме час и половина за прозявки пред екрана.

Логичен ли е? НЕ. Не съм чел романа, по който е екранизиран Дзифт, но определено място за поуки няма. Всичко ти го казва едноокия още в началото.

Кадъра с топчето смола като фон на титулния надпис е толкова набиващ се на очи, че още в момента, когато научаваш, че интригата се върти около диамант, се досещаш, че той няма къде другаде да е скрит.

...

Ако трябва да съм честен, Дзифт ме остави с нещо като следното усещане. Повечето от вас, които сега са или са били студенти, знаят какво е чувството да отидеш без да си учил на изпит и в крайна сметка да го вземеш със Среден 3. Точно това за мен е Дзифт - неподготвен студент, за който изобщо нямаш очаквания, че ще си вземе изпита, но в крайна сметка грабва заветния среден. Дори и изпита е преминат, тройката си е тройка - не е четворка, не е петица, не е отличен.


"По-добре късно, отколкото никога".


Казах и аз какво мисля за дзифт, дзифт, дзифт.

До следващия постинг след 6 месеца :)


П.С: Но Калински, приятелю, музиката и сцената с китарата просто ги разби. Вервай ми!








Тагове:   Дзифт,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xamctepa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 222012
Постинги: 51
Коментари: 201
Гласове: 365
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031